opdracht 7 voor de schrijfmarathon van de EWA 2014

“Je bent in de gevangenis en je partner bezoekt je voor de eerste keer. In het kamertje staan een kleine vierkante tafel en twee stoelen. De tafel en stoelen zijn aan de vloer bevestigd met bouten. Jouw partner mocht niets meebrengen en is gefouilleerd voordat hij/zij in het kamertje werd toegelaten. De deur is op slot en het bezoek duurt maximaal 10 minuten. Wat gebeurt er?
Schrijf in de eerste persoon.
Maximale lengte: 750 woorden”

Bezoekuur,

De deur gaat open en ik zie mijn meneer zitten. Zijn gezicht is somber en verveeld.
Schoorvoetend treed ik de ruimte binnen. Het is er onpersoonlijk en kil. Het meubilair is praktisch en zit verankerd aan de betonnen vloer. De bewaker, grijnst en laat zijn ogen goedkeurend over mijn lichaam glijden. Ik weet zeker dat hij ons zal bekijken in de ruimte om de hoek waar alle van camerabeelden te zien zijn.
De ogen van mijn meneer lichten op als hij mij ziet en ook zijn blik glijd goedkeurend over mijn lichaam.
“Je ziet er goed uit mop.” Hij staat op en loopt op me af en kust me op mijn mond. Ik zucht als zijn lippen de mijne raken. Ik heb hem gemist en aan de blik in zijn ogen te zien, hij mij ook. De bewaker verlaat de ruimte. We kijken elkaar aan en zeggen een tijdje niets. Ik laat me op een van de stoelen zakken en mijn meneer zet zich op de tafel. We praten wat over alledaagse zaken maar ik zie aan zijn ogen dat hij aan heel andere dingen denkt.
Langzaam laat ik een vinger langs de rand van mijn decolleté glijden. Ik houd zijn blik gevangen en lik langs mijn rood gestifte lippen. Ik zie een spier vertrekken in zijn kaak. Mijn hand glijd over de binnenkant van mijn dij omhoog waarbij ik langzaam mijn rok omhoog schuif. Ik hoor hem scherp inademen als de boorden van mijn kousen zichtbaar worden.
Ik weet wat ik wil maar weet niet of ik hem zover kan krijgen. Ik wacht even en kijk hem aan. Zijn blik is streng maar hij verbied het me niet.
Ik schuif onderuit op de stoel en gun hem een blik op mijn naakte kruis. Mijn vinger glijd langzaam over mijn klit en dan voorzichtig in mijn natte kutje. Ik sluit mijn ogen en laat mijn vinger ritmisch in en uit mijn kutje glijden. Vanonder mijn wimpers kijk ik naar mijn meneer en zie dat het hem opwind dat ik dit doe. Zijn broek zit gespannen rond zijn lendenen en gaat steeds strakker zitten. Ik kan een glimlach niet onderdrukken.
“Wat zit jij te lachen?” Zijn handen zijn ineens overal en hij trekt me aan mijn haren overeind uit de stoel. “Jij lekker geil kreng van me! Ik zal je eens laten zien wat er gebeurt als je dit soort dingen doet!” Abrupt duwt hij me voorover op de tafel en trekt mijn rok omhoog. “Pats, pats pats!” zijn hand slaat mijn linker bil. Ik kreun en hoor hoe hij grinnikt. Grijnzend doet hij hetzelfde met de rechter bil. Ik voel hoe ze beide warm worden en dus rood kleuren. De aanblik van mijn rood geslagen billen en mijn gewillige lijf is te veel voor hem.
Hij vloekt hartgrondig en vervloekt de camera’s. Dan hoor ik hem de gulp van zijn broek losmaken en voel hem met kracht in mij stoten. Ik grijns van voeldoening en voel hoe mijn vocht langs mijn benen en kousen loopt. Hier had ik op gehoopt. Mijn meneer trekt me aan mijn haren omhoog van de tafel en fluistert in mijn oor. “Je wist dat ik je niet zou kunnen weerstaan krengetje. Ik heb je te lang moeten missen.”
“Ja meneer, dat wist ik.” Antwoord ik naar waarheid en ben blij dat hij mijn grijnzende gezicht niet kan zien.
“Wil je dan ophouden zo te grijnzen.” Hij bijt hard in mijn nek en oor.
Het is goed dat de tafel aan de grond vast zit want hij stoot hard, mijn meneer. Ik voel hoe mijn lijf krampt en met elke stoot voel ik mijn opwinding groeien. Ik bijt op mijn lip maar kan niet voorkomen dat ik het uitschreeuw als mijn orgasme me overvalt.
Dan vliegt de deur ineens open en de bewaker van daarstraks komt binnengelopen. Zijn blik is op mijn meneer gericht. “Wat gebeurt hier?” zijn vraag is overbodig vind ik maar mijn meneer geeft antwoord.
“Deze dame was even vergeten wie hier de leiding heeft!”
Het gezicht van de bewaker licht op. “Heeft u hulp nodig?”
Ik zie aan zijn ogen dat hij hoopt op een positief antwoord.
“Ja!” Mijn meneer grijst van oor tot oor. “Ga maar voor haar staan dan kan ze je pijpen, dat zal haar leren mij zo uit te dagen.” De bewaker loopt om en duwt zijn stijve pik diep in mijn mond.
Mijn meneer kijkt hem aan en zegt: “Zie je wel dat ik gelijk had?”

(deze was goed voor een tweede plaats)

door secret2all Geplaatst in erotiek

Eén reactie op “opdracht 7 voor de schrijfmarathon van de EWA 2014

Geef een reactie

