opdracht 6 voor de schrijfmarathon van de EWA 2014

“Ergens op een terrasje op een zomerse avond…

Maximale lengte: 750 woorden”

Uitdaging

Met een tevreden zucht ga ik zitten. Mijn ogen gesloten en mijn gezicht naar de zon opgeheven. Hmmmm, de warmte dringt diep door in mijn lichaam. Ik ben wel toe aan een glaasje.
De ober reageert direct als ik hem wenk en even later zit ik te genieten van de zon en mijn wijntje.
Aan de andere kant van het terras zit een man die mij vriendelijk toelacht. Ik knik vriendelijk terug en zijn grijns word breder. Ik zie zijn blik langs mijn lichaam glijden, ik kan het bijna voelen hoe zijn ogen mijn lichaam bekijken. Een rilling loopt over mijn rug. Ik voel dat ik vochtig word als ik er aan denk dat zijn handen mijn lichaam beroeren. Ik sla mijn ogen op en kijk met een verlangende blik terug. Even zie ik een glimp van verbazing over zijn gezicht glijden maar die is snel weer verdwenen.

Zou ik durven? Zou hij schrikken of de uitdaging aangaan? Even twijfel ik maar dan neem ik het besluit. Langzaam spreid ik mijn benen, net genoeg om hem te laten zien dat ik geen slip draag.
Zijn ene wenkbrauw schiet verbaasd omhoog. Ik gniffel van binnen als ik zie hoe hij zich even geen houding weet te geven. Met mijn ene hand streel ik de binnenkant van mijn been van mijn knie langzaam omhoog. Hij wiebelt onrustig op zijn stoel. Ik kijk hem uitdagend aan en schuif mijn rok nog iets hoger terwijl ik mijn benen nog iets verder van elkaar doe. Van waar ik zit kan ik duidelijk zien dat zijn gezicht roder geworden is. Brutaal laat ik mijn vingers onder mijn rok over mijn inmiddels natte spleetje glijden. Hij hijgt en er staan druppeltjes op zijn bovenlip die in de zon glinsteren. Aangemoedigd door zijn reactie durf ik het aan om mijn vingers in mijn kutje te laten glijden en hem daarbij met een half open mond aan te kijken. Langzaam sluit ik mijn ogen en zuig mijn onderlip naar binnen. Ik hoor een stoel schuiven en voetstappen mijn kant op komen.
Ik voel dat er een schaduw over mijn gezicht glijdt en een hand op mijn knie.
“Mevrouw, uw tasje is gevallen.” Als ik mijn ogen open kijk ik in de ogen van de vriendelijke ober. Met een geschrokken blik kijk ik over zijn schouder naar het tafeltje in de hoek. …….leeg. Ik ga abrupt rechtop zitten en trek mijn rok glad. Jammer, hij heeft de uitdaging niet aangenomen. Teleurgesteld pak ik mijn tasje van de ober aan en vraag hem om de rekening.

“Die is al betaald door uw vriend.” Is het antwoord.
Verbaasd pak ik mijn tasje van hem aan en sta op. Nog steeds ongelovig loop ik in de richting van het park. Opeens word ik opzij getrokken tegen een hard lichaam. Handen glijden over mijn rug, billen en borsten en een mond daalt op de mijne neer. Mijn opwinding is nog nooit zo groot geweest. Ik ben niet bang. Hij is het! Ik weet het zeker!
Hij streelt mijn lijf en zoent me tot ik geen lucht meer krijg terwijl hij me het struikgewas in trekt. Even kijkt hij me aan om te zien of ik er mee in stem. Ik knik en dat is voldoende. Hij duwt me achterover tegen een boom en legt mijn rechterbeen op zijn schouder. Zijn vingers verkennen mijn drijfnatte kutje en hij gromt van opwinding. Dan dringt hij met zijn kloppende erectie bij me binnen. Ik zak bijna door mijn been van genot. Ik kreun en kronkel terwijl hij diep in me doordringt. Mijn vocht loopt langs mijn been naar beneden. Zijn mond neemt bezit van de mijne en zijn vingers knijpen hard in mijn tepels. Met elke stoot voel ik de boom in mijn rug en zijn lichaam tegen het mijne. Langzaam voel ik mijn orgasme naderen, elke stoot komt het dichterbij. Krampen golven door mijn lichaam en ik voel hoe hij siddert en beeft. Hij neemt mijn gezicht in zijn handen en kijk me aan en stoot harder en sneller.

Dan alsof het de normaalste zaak van de wereld is komen we samen klaar hij schreeuwt zijn longen uit zijn lijf en spuit zijn warme zaad diep in mijn van orgasme bijna dubbelgeklapte lijf dat bijna in een spagaat gedrukt word. We zakken samen op de grond en hij houd met stijf tegen zich aan gedrukt. Als we weer een beetje bijgekomen zijn kust hij me en zegt: “Kom we nemen nog een wijntje, bij mij thuis!”

(hiermee haalde ik de tweede plaats in deze ronde)

door secret2all Geplaatst in erotiek

Eén reactie op “opdracht 6 voor de schrijfmarathon van de EWA 2014

Geef een reactie

