opdracht 5 voor de schrijfmarathon van de EWA 2014

Jij wordt geblinddoekt door het bos geleid. Beschrijft wat je kan horen, ruiken, voelen, proeven. Zintuigen zijn belangrijk! Laat jouw lezer door jouw verhaal – dat in de eerste persoon geschreven moet worden – ook horen, ruiken, voelen en proeven. En natuurlijk zien, ook al kan jij het in het verhaal niet.
Maximale lengte: 350 woorden”

Opdracht

De opdracht was duidelijk “Kleed je in kousen en jurk, verder niets, stap in de auto en rijd naar de plaats die ik je doorgeef, loop het pad af tot de grote eikenboom, blinddoek jezelf en spreek niet, wat er ook gebeurd”.
Nu sta ik hier trillend van spanning en opwinding. Al mijn zintuigen tot het uiterste gespannen.
Het wachten duurt lang. Plotseling hoor ik de bladeren naast me knisperen. Iemand pakt mijn hand. Ik ruik een kruidige aftershave. De hand is warm en stevig. Met knikkende knieën volg ik de persoon die me langzaam maar dwingend in een richting duwt. Hij zwijgt maar het bos is vol geluiden. Vogels zingen en er ritselt iets rechts van me. Ik ben bang en toch ook nieuwsgierig.
De hand brengt me tot stilstand en draait mijn lichaam. Ik voel de zon op mijn gezicht. Voorzichtig word mijn jurk over mijn hoofd getrokken zodat ik nu spiernaakt in het bos sta. De wind streelt mijn lichaam dat schreeuwt om aangeraakt te worden. Dan word ik voorover over een balk geduwd en een touw word om mijn polsen en enkels gedraaid.
Ik voel me weerloos, overgeleverd aan de persoon die me gebonden heeft.
Zijn handen strelen mijn gespannen billen. Ik huiver van genot. Ik verlang naar meer. Ik wil hem smeken me te slaan, me te nemen, ruw en hard maar ik bijt op mijn lip en denk aan mijn opdracht.
Plotseling voel ik de zweep met kracht op mijn linker bil neerkomen. Van schrik slaak ik een gilletje. Ik hoor hem grommen. “Klets” de zweep raakt mijn andere bil nog harder. Ik kan nog net de volgende kreet inslikken. Nu gromt hij tevreden. Meerdere slagen volgen. Harde en zachte.
Opeens glijd zijn mond over de striemen en ik voel de warmte en een bijtende sensatie. Zijn handen glijden tussen mijn benen om te voelen of ik opgewonden ben. Dan hoor ik hoe hij zijn broek losmaakt en zijn erectie diep in mijn verlangende natte kut duwt. Ik adem diep in en hij fluistert in mijn oor.
“Goed geluisterd sletje, Meneer is tevreden”.

(voor opdracht 5 was dit verhaal goed voor de eerste plaats)

door secret2all Geplaatst in erotiek

Eén reactie op “opdracht 5 voor de schrijfmarathon van de EWA 2014

Geef een reactie

