opdracht 4 voor de schrijfmarathon van de EWA 2014

“Kijk naar het plaatje en schrijf een bijpassend erotisch ‘flash fiction’ verhaal. Het verhaal moet een duidelijk begin, middenstuk en eind hebben.
Maximale lengte: 500 woorden”

Nummer 4: Te laat

Geschrokken kijk ik op de klok. Als ze niet snel komen worden we allemaal ontslagen. Dit wachten maakt me gek.

Op het kantoor naast me hoor ik iemand heen en weer lopen. Nog vijf minuten en de koerier is er nog niet. Ik sta op en klop op haar deur. Haar zachte “binnen” is nauwelijks te horen. Ze staat met haar rug naar de deur en kijkt uit het raam. “Het gaat niet meer lukken denk ik.”
“Ik heb nog geen bericht van beneden gekregen”. Ze knikt en loopt naar de kast. Uit de onderste la haalt ze een fles en twee glazen. Ze knikt met haar hoofd naar de stoelen bij het raam en ik ga zitten. Ze schenkt de glazen beide voor de helft vol en gaat zelf ook zitten. “Op een nieuwe baan.” Ze heft het glas en slaat het in één keer achterover. De tranen staan in haar ogen als ze me aankijkt. Ze staat op en ik zie dat ze wankelt. Met een snelle beweging trek ik haar op mijn schoot. Op het moment dat ik dat doe besef ik dat ik over een voor mezelf opgelegde grens ga.

Ik voel haar lichaam en haar warmte en ik ruik haar geur. Ze vleit zich tegen me aan en slaakt een diepe zucht. “Eindelijk.”
Ik pak haar beet en kijk haar vragend aan. Haar handen glijden over mijn lichaam.
“Als ik je meerdere niet meer ben mag ik je eindelijk aanraken toch?”
Haar lippen glijden over de mijne en ik voel hoe ze mijn stropdas losmaakt. Met een kreun trek ik haar dichterbij, zoen haar en laat mijn handen over haar rug glijden naar haar mooie ronde billen. Voorzichtig laat ik mijn hand onder haar jurk glijden en constateer wat ik al gedacht had vanmorgen, ze draagt geen slip en ik voel dat haar kutje drijfnat is. Ik laat mijn vinger in haar drijfnatte spleet glijden en ze voelt direct als was in mijn handen.

Met een snelle beweging sta ik op en duw haar naar het bureau. Mijn pik staat staalhard in mijn broek. Ik wil haar bezitten. Bij het bureau duw ik haar voorover en houd haar handen op haar rug. Ze hijgt van opwinding. Als ik haar loslaat zie ik dat ze haar handen op haar rug houd. Snel maak ik mijn broek los en haal mijn pik uit zijn krappe behuizing. Haar jurk is omhoog geschoven en ik zie hoe haar kutje open staat.
Met een snelle beweging schuif ik mijn kloppende erectie in haar sappige kutje. Ze schreeuwt het uit van genot en ik voel dat het bureau nat word van haar geil. Ik wil voorzichtig met haar zijn maar ze duwt en trekt en schreeuwt en ik verlies me in haar. Ze kronkelt over het bureau terwijl ik haar hard neem. Mijn orgasme overvalt me en ik schreeuw het uit. Dan kijk ik naar de deur en zie de koerier staan met de verwachte papieren en ik zeg “te laat!”

(met dit verhaal eindigde ik in deze ronde op plaats 5)

door secret2all Geplaatst in erotiek

Geef een reactie

