opdracht 2 voor de schrijfmarathon van de EWA 2014

“Voor de volgende opdracht, verwijs ik je terug naar de ingezonden stukken voor ronde 1.
Kies een karakter uit één van de verhalen in ronde 1 en schrijf een spannende contactadvertentie van niet langer dan 150 woorden. De advertentie mag serieus of grappig zijn, maar vooral erotisch en zeer uitnodigend. Jij wilt toch dat iemand op jouw advertentie reageert?
Er is wel één belangrijke voorwaarde: het karakter dat je kiest mag niet uit jouw eigen verhaal komen!
Schrijf jouw advertentie, geef het een titel, stuur het naar mij op en vertel me welk verhaal en welk karakter je hebt gekozen.”

“Onder”werp

Ik ben via deze weg aan het kijken,

Wiens leven ik eens zal verrijken.

Ik zoek hier als het even kan,

Naar een frisse, nette man,

Die voor mij op de knieën zinkt,

Water van mijn voeten drinkt,

Dus als je mij echt wilt behagen,

Graag op je billen wordt geslagen,

Kermen wilt van fijne pijn,

Kun je mijn allerliefste slaafje zijn.

Ik zal je flink laten genieten,

En trekken aan je mannentieten,

Je lichaam met mijn cane marken,

Je laten gillen als een varken,

Maar ook je lichaam zachtjes strelen,

Als je de zweep niet meer kunt velen,

Jouw overgave zeer waarderen,

En jou met heel veel liefde eren,

Als ik je geest mag onderzoeken,

Tot in de allerkleinste hoeken,

Zodat we samen kunnen groeien,

En tot een eenheid kunnen bloeien,

Pak dan die pen zeg ik met klem,

En stuur een brief naar miss. M.

(met deze “advertentie” werd ik derde)

door secret2all Geplaatst in erotiek

Geef een reactie

